Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 11:33:00 +0300

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/19090 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Laagri alevik, 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee 
L1// L24// L25// Nõlvaku tänav L1// Uuekõrtsi// Uuekõrtsi kergtee// 
Vanasilla tänav L1 (Kanalisatsioonivõrk kollektor ja torustik) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26933382>  (menetlus nr: 
408808), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister